Sommarplaner

 
Förlåt mig - jag glömde HELT av att blogga igår!! Kom på det först när jag gått och lagt mig....
 
Vi satt nämligen och planerade sommaren (äntligen, det är ju inte långt kvar nu....)
Så nu är det bokat, det blir lite Legoland, lite Göteborg, lite stuga i Funäsdalen och....
lite ombyggnad!!
 
Vi har ju länge känt att husets planlösning inte riktigt passar oss längre men vi vill inte flytta - What to do?
Antingen kan man ju då sitta på kammarn och klura själva eller så kan man ta ngn som kan sånt här....
 
Efter att ha testat alt.1 lääänge, utan vidare framgång, testade vi alt. 2 - vi kollade med min fd arb.kompis Nadja om hon skulle ha lust att fundera på en lösning till oss.
Vi träffades i vintras för att prata igenom allt över en fika. Oj vad det var kul!! Hon och jag satt och bollade ideér, sen satt hon och Fredrik och pratade om hur man skulle kunna förverkliga alla dessa ideér.... Om vi säger så här, det finns en anledning till att inte alla är arkiteketer!!
 
Så under sommaren kommer du att kunna läsa här på bloggen om hur arbetat med att förverkliga alla dessa ideér går.... Det ska bli SÅ spännande!!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0