Glossybox

En liten snabbgenomgång av månadens Glossybox som för övrigt var riktigt bra : )
Först ut; Tancan - BUS-spray... Innehåller Aloevera och vitt te (?) Bra att man ser färgen på direkten så att det går att fixa till ojämnheter.... Toppen!
 
Sen en punktbehandlande creme från Vichy som ska "ta bort finnar snabbt och målinriktat" (dubbelt ??) Men eftersom jag har fått rena rama tonårshyn på senaste åren testar jag GÄRNA!
 
En duschcreme från Balance me, som ska sätta igång blodcirkulationen med hjälp av bla lavendel, enbär, bergamott och pelargon.... Ja, ja - lär ju gå åt den med.
 
En hårinpackning från Maria Nila Stockholm. Måste erkänna att jag aldrig brukar orka med inpackningar men man får väl testa.... den ska ju skydda mot UV-strålning och fria radikaler... (va inte det en skidåkar film förresten?)
 
Sist ut en Collagen och Aloevera hydro mask från Être Belle - den ska bli spänannde att testa! Det är en mask i tyg (eller vad man kan alla det) Spännande ska det bli ialla fall : )
 
That´s all folks.... men som sagt, bra saker denna månad.
 
Återstår bara att önska alla en härlgit helg! Själv ska jag på Stora bloggdagen på Clarion imorgon - det ska bli SÅ mysigt!! Berättar mer om det sen : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0