Kreativa Designers

Idag var jag på en SÅ inspirerande lunch! Jag hade blivit inbjuden till en
lunch men namnet "Kreativa Designers", vilket kändes OTROLIGT smickrande : )
 
Jag kände mig inte alls i form när jag satte mig i bilen för att åka in till Moreismores lokaler, kände mig ganska skruttig och tänkte att det vore
skönast att stanna hemma och verkligen ta det lugnt så att jag blir helt frisk en gång för alla. Men men, jag hade ju tackat ja så de var bara att bege sig.
 
Vilket var SÅ bra att jag gjorde!! För VILKEN lunch det blev! Så inspirerande
och givande på alla sätt och vis!
12 kreativa tjejer/kvinnor som alla designar något av något slag, silversmeder, mönsterkonstruktör, möbeldesigner, klädtillverkare, barnklädestillverkare, konstnärer.... WOW vilken energi det var där inne : )
Gick därifrån fylld med energi och med ett leende på läpparna! Det här är ett gäng tjejer jag kommer att träffa igen och återkomma till fler gånger här på bloggen!
 
Och till Jennie och Lena på moreismore www.moreismore.se och alla gäster vill
jag bara säga TACK för idag!!
Vi ses/hörs snart igen!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0