REA i webbshopen!!!

Nu börjar vardagens så smått närma sig.... Har haft det SÅ lugnt och skönt under jul- och nyårsledigheten! Vet inte riktigt vad vi har gjort de har veckorna men det är inte så mycket. Det har tom varit lugnt på hemma-projekt-fronten (konstigt!)
 
Men nu kör vi igång 2013 tycker jag!! Själv börjar jag med TOK REA i webbshopen!
Har under 2012 kommit fram till att jag inte ska ha någon webbshop längre. Har varken kunnandet, pengarna eller tiden till det. Det var SÅ skönt att bestämma sig för det! Tanken var ju att det skulle vara kul att ha shoppen men det blev mest till en ständig klump i magen.
Webben kommer att finnas kvar men se lite annorlunda ut - håll utkik!
 
Så nu sätter jag igång och REA:r ut allt som finns/funnits under kategorin "Bara nu"
Först ut är pannband, både för vuxna och barn - PERFEKTA nu när det är skidsäsong!!
Gå in på http://www.ullae.se/Bara_nu.aspx och skynda å fynda!!
 
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket skönt beslut för dig kan jag tro, grattiskramar från mig

2013-01-06 @ 12:15:03
URL: http://hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0