Ledord

Har länge haft en känsla av att "sitta fast i tuggummi", allt har känts lite tungrott, beslut har stötts och blötts utan att egentligen leda till något och frustration var ett ständigt återkommande ord.
 
Men så plötsligt händer det! Först en liten aha-upplevelse som man väljer att ta tillvara på, sen en liten sak till och en till.... och ketchupeffekten kom när en klok arbetskompis sa åt mig att skriva ned vad jag vill med 2013, skriva ledord för det nya året.
 
Det tog någon dag innan jag satte mig och formulerade mitt 2013 men när jag väl skrivit ned det var det SÅ solklart!! Allt föll liksom på plats, plötsligt kom allt till mig! VILKEN underbar känsla! 
 
Och det bästa med att skriva ned dem är att man kan gå tillbaka och läsa dem med jämna mellanrum för att påminna sig själv om man tappar spåret någon gång under året!
 
Vilka mina ledord är? .... nej, de tänker jag inte berätta, de känns liksom lite hemliga och heliga på ngt sätt. Sorry!
 
Nu - Pyssar, Kramar och Kärlek
 
P.s bilden är lånad från "bloggsnusans" bogg (?)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0