Underbar onsdag

I går var det onsdag  - underbart!
 
Började dagen med att åka till Fågelbrohus tillsammans med Tilde. Hon ska driva deras Spa och ville ha lite hjälp med inredningsidéer. Spännande!
Sen hem och sätta igång med "mitt jobb" Jag är verkligen enormt TACKSAM att jag har möjligheten att ha min egna lilla verksamhet. Den tillför så mycket energi och glädje!
Jag la sista handen på mina inspirationsbilder till den nya hemsidan - JÄTTE nöjd!!
Ville testa en ny teknik, har fått en prisförfrågan på en tavla som kan bli jätte fin, en tjej vill ha en bild på sina barn istället för tyg.
Tror det kan bli toppen fint men kände att jag vill testa själv först. Så jag testade med en bild på mina två små prinsar. Ni får se fler bilder när den är klar.
Sen var det dax att ge sig ut i snön och hämta hem prinsarna från skolan : )
Jag hade bestämt träff med min svägerska Ulrika på Boquerian till middag, SÅ mysigt att få sitta bara vi och prata, prata, prata.... Å gott - TACK Stoffe!
Därifrån tog jag bilen till Danderyds sjukhus. Hade lovat att hämta upp killarna där efter Sverige - Argentina på Friends Arena (försmak av livet som tonårsmamma?).
Det var tre trötta killar som kom där i snöyran C & L brukar vara i säng vid 20.30, nu var klockan 22.45 så dom somnade direkt i bilen : )
 
Själv avslutade jag kvällen med ett träningspass.... INGEN plogbil har varit här ute på hela dagen = SJUKT mycket tung, blöt snö.
Så jag roade mig i 20 minuter med att skotta för att kunna köra in bilen i garaget.
23.30 kom jag in, sjöblöt.... nej, orkade faktiskt INTE blogga då (Sorry)
 
NU far plogbilen omkring därute.... så dax nu!! Ja, ja, då får jag ut bilen ur garaget imorogon ; )
 
Så medan plogbilen far runt här i området säger jag God Natt och TACK för en fantastisk onsdag igår.
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0