Glossybox

Ursäkta min bortavaro.... jag ska försöka bättra mig!!
Tänkte börja med att visa upp det jag fick i månadens Glossybox.
 
Ett torrbalmsam från Percy & Reed, det finns ju torrschampoo så varför inte balsam?... Ska bli spännade att testa.
Jihoo - favorit i repris!! Cuticle cream från Burt´s Bees, PERFEKT nu
på vintern!!
Fick även en Cream pigment, "använd den enskilt för sig eller som en bas
för din ögonskugga, som en högt pigmenterad rouge eller på dina läppar.
Cream Pigment är till för att experimentera med".
Låter iofs bra - om det inte vore för färgen....
HUR tänkte de nu?? Ursäkta att bildkvalitén är annorlunda men det var det
enda sättet jag verkligen kunde få fram den fantastiska färgen på.
Eco Makeup Remover Wipes från Oliva by CCS - Toppen!!
En vattenfast kajalpenna från Elite Models, låter toppen men vet inte
om svart är min färg.
Sist ut - Glossy Mag. En minitidning med lite om några av månadens
produkter, Marie Serneholt  om sina älsklings produkter, Maria Montazami
om hur hon vill fira Valentines day mm.
Som vanligt - både bra och lite sämre produkter....
 
Nu ska jag gå och lägga mig - imorgon är det onsdag (Yes!) och som vanligt
är den dagen FULLMATAD med roliga saker!!
 
Så,
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0