Försöker få tiden att gå

Sjukdag 5... SUCK!! Vad segt det är att vara sjuk, önskar att det fanns ett piller man kunde ta så att man sov tills man var frisk. Eller ännu bättre - ett piller man kunde ta så att man BLEV frisk!!
Det är verkligen tradigt att vara sjuk, kroppen orkar ingenting men huvudet vill SÅ mycket mer! 
 
Solen skiner som aldrig förr utanför vilket jag FÖRSÖKER att ignorera (NEJ det går inte)
Det känns som ett sånt slöseri med TIIIID! Så jag fördriver tiden med bla det här;
Letar typsnitt och försöker läsa på hur jag kan ändra typsnittet här på bloggen - skojsigt va?
I KNOW - jag vet verkliegn hur man roar sig ; D
 
Hostiga
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0