En tavla växer fram

Så här blir en alfapet-tavla till;
Jag har de orden jag vill använda mig av men sen måste jag ju få dem att
passa ihop, så då har jag printat ett alfabet jag kan leka just alfapet med.
När duken är målad ska tyget limmas dit
Det är inte alltid helt enkelt att hitta rätt lösning, ibland blir det en del experiment på vägen.
Men till slut brukar jag komma på rätt spår.
När det väl torkat är det bara att börja trycka.
Ta-da - det färdiga resultatet!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
P.s URSÄKTA att detta inlägg ser lite.. hattigt ut, blogg.se har gjort nga "förbättringar" som jag
inte riktigt hunnit lära mig och tyvärr inte hinner lära mig i kväll heller.... Men bättring utlovas!
                                                                                                                                                    D.s
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0