Hela stan glittrar

Efter middagen idag åkte vi in till stan för att titta på NKs julskyltning. På vägen stannade vi till på Skeppsbron.
Kinnevikgranen, 40 meter hög - mäktig!
Många glödlampor... å ännu fler på huset.
Årets julskyltning var fin men inte fantastisk. Klassiska sagor men även Pettson och Findus fick vara med : )
Känner att jag är lite dåligt påläst om årets skyltning, förstod inte varför de gjort ett bokuppslag med Viktor Rydbergs Tomten där ett antal bokstäver hade trillat bort eller svävade övanför boken.... Dikten sett ur en dyslektikers ögon?....
Vi gick runt och tittade på all vacker julbelysning
Överallt var det pyntat och fint
Så här års är jag verkigen svag för glitter : )
Vi hann med en liten sväng förbi Finska Kyrkan i Ga Stan också för att titta till den lille pojken...
Men han hade varken mössa ELLER halsduk - stackarn! 
Ga Stan, alltid lika mysigt! Oj, va mycket kul vi haft där genom åren : )
Nu ska jag avsluta, vi ska göra julgodis. Japp, du såg rätt VI ska göra julgodis. Inte bara jag som ska stå och fixa i år - Niiiice!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt att du visar lite bilder. Jag missar allt iår pga jobb :-(
Önskar dig en toppenfin jul och stor kram till dig.

Kram Linda

Svar: Jag är så nyfiken på Lilla Magasinet, måste åka dit ngn gång : )God Jul på er också så hörs vi snart igen <3
Kram kram
ullae

2012-12-23 @ 07:44:43
URL: http://hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0