Veckans kort - v.5

Kort för alla smaker.... VÄLDIGT olika stilar blev det

Ett ljust lite "fagert" kort med Inkidos rosa band,
rosa kärlek och rosa blomma.
Stämplade löven en gång på ett papper brevid
för att få den där lite matta looken och avslutade m
flera olika vita tygblommor m rhinestones i mitten


Betydligt mer färgglatt!
Basen är ett korallrosa papper som jag embossat
"be my valentine" på.
De stora färgade blommorna gjorde jag själv,
ta bara en blomma du tycker om och rita av den.
Vek blande lite och chalkade kanterna för lite mer effekt.
De blå blommorna är Prima Flowers fr Prima Marketing Inc.
Satte ihop dem m en brad resp. en knapp.

Idag hämtade jag ut mitt paket fr Scrapstore  -Mmmmm.
Hade beställt clear stamps fr Pinkpaislee, deras
Cupid Collection....
De är så FANTASTISKT vackra - har bara lust att
stänga in mig i min lilla pysselhörna och inte komma
ut på ett par dar : )

Håll utkik, det LÄR komma mer redan denna vecka!
Pyss, kram och ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0