♥ Fjärilar

Hittade vackra och glittriga fjärilar
(fr Panduro, ark m 30 st) till mitt första tema.
Texten är inte stämplad utan här använde jag
typsnittet "French Script MT" och printade ut.

Har stämplat swirls m Versa marks färg "Bisque"


Även om de flesta gästerna (förutom jag då...)
INTE spar på varken vigselprogram eller meny 
är de ju en del i den röda tråden men man kanske
inte alltid lägger ner fullt så mycket krut på dem...


Då kan det istället vara roligt att göra ngt lite
extra med placeringskortet, det blir ju en del
av bordsdekorationen samtidigt.


När jag var klar m att fota mitt första tema
kom jag på att det skulle bli JÄTTE vackert 
i ljust grönt också (nästan bättre kanske?...)
Får göra ett i grönt också m andra ord : )


Here comes the bride, all dressed in..... green ; )

Kommentarer
Postat av: Cia

Kul att jag får komma på bröllop!

2010-03-09 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0