New York

Kom hem glad i hågen efter stora bloggdagen - oj vad jag var laddad - nu skulle här bloggas...
 
Trodde jag.... det blev en vecka med TOK-mycket jobb SAMTIDIGT som jag var hemma eller på sjukhus med min äldsta kille. Han kissade blod och mådde allmänt dåligt....
Usch, mycket jobbig vecka av flera anledningar. Oron över vad det var han hade, varför han inte blev bättre. Dem totala multitaskingen med att samtidigt sköta jobbet OCH ovissheten - hur ska vi göra med vår N.Y resa, kommer han bli så pass bra att vi kan åka eller måste vi avboka?
 
Men vi kom iväg!! Lill-hjärtat repade sig och vi åkte till vårt efterlängtade N.Y
 
Å vilken vecka det blev!! Vi hade toppen-fint väder, lagom varmt för att vara i en storstad. Killarna var helt fine med tidsomställningen och det var inte heller något problem med att vi gick mycket - de klagad inte en enda gång.
 
Fredrik cyklade i Central Park och vi andra var där och bara hade det bra, satt i solen och läste läxor, spelade fotboll, jagade ekorrar, gick på Central Park Zoo och letade efter pingvinrna från Madagaskar (jodå, de var där men vi hade lite svårt att se vem som var vem)
Lite sight seeing och lite shopping och på Söndagen (enda dagen som det INTE var fint väder utan kallt och häll-regn) var det dax för Fredrik att cykla Grand Fondo N.Y (det var ju det som var hela meningen med resan, Fredrik fick tävligen av mig i 40-års present förra året)
 
Fredrik var HELT otrolig - 153 plats och 5:e bästa svensk!! Stolt? - Jajjamensan!! Tror att han är rätt nöjd själv också : )
 
Ni ska få se bilder lite längre fram, ngt är vääääldigt konstigt med datorn just nu men jag ville bara meddela att jag är kvar, tillbaka, på gång igen.... Bara så ni vet : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0