Gudmor till undsättning

 
I går ringde min barndomsvän Cia och hade ett problem... Hennes dotter
Emma (min guddotter) hade fått en klänning av sin morfar till avslutningen
nu på onsdag, men Emma kände sig inte helt bekväm i klänningen.
 
Så Cia och Emma kom över med klänningen i går kväll...
Jag ÄLSKAR sånt!! Här har vi en klänning - hur kan vi ändra den? Heaven!! 
 
1½ tim senare....  en liten före och efter bild (MYCKET dålig bildkvalité)
Jag hade hur kul som helst, kände mig lite som mössen på julafton, de där
som syr om Askungens klänning.
Emma var nöjd, hoppas bara morfar också blir det : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Morfar var VÄLDIGT positivt överraskad tror jag. Han tyckte att klänningen var jättefin!!!!

2013-06-25 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0