Månadens glossybox

 
Denna månadens Glossy box är designad av ingen mindre än Therese Sennerholt. Gillar verkligen hennes grejer så den här boxen kommer kanske tom att sparas och stå framme.
Body butter från Bliss med Lemon + Sage (Salvia). Toppen, har varit nyfiken på deras produkter ett tag men bara inte kommit mig för att köpa. Bra också med lagom stor förpackning att ta med till gymmet eller på resan.
Sög in FORT SOM ATTAN, nästan lite för fort så man var tvungen att ta mer... så på så sätt kändes den inte så dryg : (

Lip Balm från Figs & Rouge, 100% ekologiskt... ja lipbalm går ju alltid åt. 
Volupt Spray från Sebastian. De har ju bra produkter så jag har nog ganska höga förväntningar på denna.
Glittrande Mulit-chromatic nagellack JÄTTE glittrande och JÄTTE multi-chromatic. HELT galet för att att vara exakt men det blev faktiskt ganska sommarsnyggt när jag testade det på tånaglarna idag : )
Sist ut - en fransböjare från Emite Make up. Har faktiskt aldrig lyckats lära mig gilla franstänger, känns bara onödigt så jag kommer tyvärr inte att ge denna en chans - någon som behöver en franstång, säg till!!
Är du intresserad av att testa Glossy Box? Gå in på http://www.glossybox.se och
läs hur du ska göra.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0