Var ska det här sluta?

Jag vet att jag skrev att mina ledord var ngt jag tänkte hålla för mig själv men det här känns så... ojag att jag bara måste berätta om ett av dem.
 
Jag har bestämt mig för att ta hand om mig själv lite bättre! Inte så mycket för att gå upp eller ned i vikt utan mer för att hålla. Ännu så länge kan jag hänga med C & L men om något år kommer de dra ifrån mig på skidor, skridskor, cýkel... ja ALLT!
 
Så jag har skrivit in mig på Aktiv kvinna och det är TOPPEN!! 
Och efter jobbet idag åkte jag och köpte de här;
med tillhörande skidor och stavar förståss....
 
Ha ha ha, sist jag stod på ett par längtskidor var jag 17 och och hade fått låna Tinas mammas skidor...
behöver kanske inte berätta att det inte blev en allt igenom lyckad tur! : D
 
Men nu testar jag igen.... så får vi se hur det går.
Ha ha ha - you can call me "Sporty Spice"!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0