Hjälp Maria att hjälpa

Min vän Maria (som driver Yours Truly Clothes) är engagerad i ett barnhem för HIV-smittade barn i Goa, Indien. Hon åker ned flera gånger om året och hjälper dem på alla sätt och vis.
Den 3 jan skrev hon en förfrågan på ASRO´s FB-sida. 
 
Maria Vikman

Sökes 3000 kr till sista badrummet till barnhemmet. Om 30 av mina vänner skänker en hundring var så är vi hemma.
600 miljoner indier har ingen toalett. Hälsa startar med hygien, särskilt för dessa barn som har HIV och som är infektionskänsliga. TACK snälla för alla bidrag! Hör av er för kontonr till mig.

Och 3 dagar senare skrev hon att de nu kan påbörja bygget/renoveringen av 5 badrum nu på måndag!! Fantastiskt!!
Gå in och läs mer om Marias engagemang och om barnen på; http://www.facebook.com/#!/groups/350635971053/ 
 
 
Någon kan inte göra allt, men alla kan göra något!
 
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
P.s bilderna har jag lånat fr ASRO´s FB-sida
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0