Diana´s Design

Idag var jag ute i Åkerberga på massa trevligheter. Först möte och lunch hemma hos härliga Linda och Danne, en liten sväng förbi Åsa på Gustavas Magasin och sist Design Magasinet.
 
Design Magasinet är in "shop in shop" i en gammal lada vid Stora Säby. Tjejen som driver det är Diana Sjöström och hennes butik heter "Diana´s Design"
Hon har fantastiska saker hon hämtar hem själv från Turkiet och jag föll pladask!!
Helt underbara färger och mönster, vackra och varma.
Är ju svag för ljusblått och inte för att jag vet NÄR man skulle använda dem men VACKRA är de!!
Kuddar, mattor, puffar - VILL HA!!
Och jag avslutar med att säga TACK för ännu en Toppenonsdag!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0