Rena rama tomteverkstan

Den här helgen har jag gjort ett försök att komprimera två veckors ullae-jobb till 2 dagar... Kanske inte SÅ lyckat men det var likssom tvunget. Ligger efter i min planering till glöggkvällen den 8/11 eftersom vi/jag har varit sjuka.
Så idag var det bl a dax för detta;
Har samlat på mig vackra tallrikar i olika storlekar för att göra kakfat. Fredrik tittade skeptikst på min borr och började prata om att det  behövs pelarborr, olika storlekar på borrarna mm mm.... Usch vad nervös jag blev - vad hade jag gett mig in på?
Men det gick tipp-topp!! En del av tallrikarna var hårda som f.n (trodde aldrig jag skulle komma igenom utan att ha sönder talltiken) MEN skam den som ger sig!! 
Klara för montering,
Å så här fina blev de!!
Några av dem kommer att finnas till försäljning på Torsdag - hoppas att vi ses där!
Nu ska jag bara "tomta" på ett tag till, inte många dagar kvar till onsdag....
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Cia

Dom blev mycket fina!!

2012-11-05 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0