Uppåt väggarna

 
Vi jobbar så sakteliga på med vårt ombyggnadsprojekt som nu börjar gå över mer i en inredningsfas. I helgen som var satte vi upp lite saker på väggarna.
 
Det blev en liten rokad, tavlan från köket hamnade på lilla toaletten tillsammans med nga fina bilder som jag köpte i N.Y för några år sedan.
Conrads Tintintavlor kom upp
I vårt lilla sovrum satte vi upp de fina krokarna jag köpte på Trolltrumman i Funäsdalen.
Och den här tapeten, Carma Ceylon, skulle jag vilja ha på väggen vid vår huvudgavel. Just nu i alla fall, vem vet hur det blir... vi har klurat på flera olika lösningar där och jag misstänker att vi inte är riktigt klara ännu.
Tavlorna i vardagsrummet står fortfarande och väntar på att komma upp, vi letar efter ett lagom stort vitrinskåp som måste vara på plats innan.
Det var roligt att bygga om (roligt men slitigt) men jag tror att jag tycker att den här fasen vi är i just nu är ännu lite roligare. Det går inte så fort men samtidigt tror jag att det är just det som är del av tjusningen. Jag/vi letar efter just rätt möbler, rätt tapet, rätt lösning och när vi snubblar över den kommer det bli perfekt! Och det är ju så roligt att leta och titta så att det tar tid det gör absolut ingenting.
 
Så håll utkik - det kommer mer!
 
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det svårt med tavlor. Alltid det sista dom kommer upp här hemma.
Tapeten var galet snygg!
Kram Linda

2013-09-19 @ 20:38:14
URL: http://hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0