Bröllopsbild

 
Ville testa att göra fler tavlor med fotografier på så jag frågade min arbetskompis Carin om jag kunde få deras bröllopsfoto att experimentera med.
Bilden blev bra men sen tog det stopp, kunde inte komma på vad jag skulle skriva. Hur jag än tänkte så kom jag inte på "rätt" ord. Så tavlan fick vänta.
 
Sen när vi var hemma hos Tina http://ullae.blogg.se/2013/august/pa-besok-i-en-inredningstidning.html och satt och åt middag berättade Carin om hur hon och Larsa träffats. Jag visste att de var highschool sweethearts men inte hur det kom sig att de träffades igen.
Så Carin berättade och ja, vad ska man säga.... Ibland känns det verkligen som om det finns en plan, att en del saker bara är menade. Som Carin och Larsa.
Så där och då kom vi på vad det skulle stå på tavlan.
Den blev lite minimalistisk men ändå fin.
Carin och Larsa har bröllopsdag idag så jag säger bara GRATTIS finingar!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste du,vi älskar tavlan! Tusen tusen tack!

2013-09-06 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0