Stora städer och små barn

När jag är hemma och är sjuk ligger och ofta och klickar hem böcker, sist så blev det bl a den här;
En liiiten, liten bok om att resa till New York med barn. Full med tips och rolig kuriosa som barn gillar - TOPPEN för oss med andra ord!
Många utav tipsen är iofs för lite mindre barn, massa prat om hur bra det är att ha med sig en sulky... med tanke på hur mycket vi kommer att gå kansek vi ska överväga det i alla fall ; )
 
Tror att jag ska låta Conrad läsa den först, han är super laddad inför vår resa.
Inte bara han som är laddad iofs - JAG längtar sjukt mycket nu, speciellt när snön har börjar virvla utanför fönstret igen....
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
Jo, det finns två böcker till i serien; Rom och Paris - just so that you know : )
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ohhh, NY! Såå härligt att åka till New York; jag blir så sugen! Men Stefan har snällt konstaterat att vi inte slösar någon av hans 12 semesterdagar på att åka till ett ställe som det tar lika lång tid att flyga från Sverige som från Kalifornien. Det får vi ta när vi flyttar hem! Så jag fortsätter längta till en av världens härligaste städer! Ha en underbar resa!

Svar: Det förstår jag men tur som är finns ju N.Y kvar : ) Kram Kram
ullae

2013-03-19 @ 16:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0