Månadens box

Idag tröstar jag mig med månadens glossybox, härligt svart och KNALLrosa.
Torrschampoo från Batiste, TOPPEN!! Ska bli spännande att testa.
Hårolja från Maria Nila Stockholm med havtornsolja. Bra så här års när kylan
och den torra luften påverkar håret så mycket.
Återuppbyggande anit-agecreme från Jabu´she... en i mängden?
Det visar sig : )
Lip Enhancer?? Vad är detta? Den perfekta produkten för mig som har så tunna läppar??
Njä, en läppenna som ska fixa "en illusion av fylligare läppar"...
Ha ha ha, jorå, den testade man ju sist det var "trendigt" att måla utanför läpparna och det var inget vinnande koncept då och jag har liiiite svårt att tro på att jag kommer börja med det nu heller.
 
MEN, ser ni den otroligt smarta lösningen på korken? (bliden blev lite suddig - Sorry) En pennvässare i korken, hur smart är inte det??
Cheek + Lip Tint från Modellco... Skön lite geleliknande konsistens men färgen,
FÄRGEN "Rosty Red" .... INTE för mig.
Med i boxen kom också ett presentkort på... håll i er nu... 100kr från Zalando.
Så nu vet jag vad sjuklingen ska roa sig med imorgon ; )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0