Trasmatta

 
Hela våren har jag sett trasmattor ÖVERALLT! I alla inredningstidningar, i butiker, bloggar. Alla har pratat om det, allt från min svägerska, farmor... tom Fredrik har gått och sagt att vi borde ha en trasmatta i köket...
Å jag har VERKLIGEN inte förstått vad de pratar om!!
 
Tills vi var i Göteborg och jag var inne i en av mina favorit butiker, Haga hem, och såg DEN!! En trasmassa i denim!!
Det var kärlek vid första ögonkastet - en sån ska vi ha!! Tyvärr var inte just den kärleken besvarad, de hade bara stooora mattor och det får inte riktigt plats i köket (du vet, jag ville i så fall ha en långsmal som kunde ligga framför diskbänken)
Så när jag kom hem från Göteborg började jag googla på trasmattor i denim och till slut hittade jag trasmattan med stort T på Ambiness Home.se, klickade hem den och i veckan som var kom den äntligen!
Så nu ligger den där på golvet längs hela diskbänken och är SÅ fin!!  Den ger köket en mycket mer ombonad känsla och är då skön att gå på - TOPPEN! Priset var heller inte fel, 329 kr!
 
Nu återstår bara frågan, hur mycket denim kan man ha i ett hem innan det blir för mycket? .... lite till hoppas jag - det är ju så SNYGGT!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är denimtjejen nummer 1 helt klart. Snygg matta var det verkligen. Och jag tror att du vet om eller när det blir för mycket
;-)
Undra bara när jag ska få komma och se allt live?
Kramar i massor

2013-08-18 @ 06:38:29
URL: http://hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0