Dammsuga taket?

 
Torsdag morgon, Kjelle och jag dricker kaffe och pratar om lite allt möjligt... Sen säger han att - Nä, nu ska jag väsnas lite, jag stänger fönstren så vi inte stör grannarna allt för mycket (!)
 
Jösses tänker jag, klockan är ju inte ens 7.30!! Han plockar fram sin slip och sätter igång....
Men... det låter ju inte mer än en dammsugare!! Lugnt (tror jag, har inte hunnit fråga ngn granne ännu)
 
Så jag lämnar Kjelle när han dammsuger taket och åker till jobbet.
När jag kommer hem igen på kvällen är det bara två små väggsnuttar som fortfarande är gröna. Taket och resten av väggarna är vita med lite grått spackel här och var - Grymt!!
Stay tuned - det kommer mer!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0