Roliga saker på gång

Så var det onsdag igen - HÄRLIGT!

Och som vanligt var hela köksbordet belamrat : )
Idag var det 3 olika projekt samtidigt.
Bla en tavla jag inte kan visa riktigt ännu, men som jag blev mycket nöjd med.
 
Jag ska ställa ut tavlor den 5 oktober och har börjat fundera på vad jag ska visa då. Det blir några gamla godingar men jag testar även några nya ideér jag tror jag bli bra....
Tyvärr har jag inget färdigt jag kan visa idag.

Det tredje projektet är en bit framåt i tiden men det är lika bra att börja redan nu. Och ja, det handlar som du kanske ser om jul....
 
Jag återkommer SJÄLVKLART med både mer bilder och info om när var och hur så fort jag kan.
 
Nu är det tack å go natt för denna onsdag.
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0