Trestragsraket

Att vara hemma gör verkligen att jag börjar titta på hur vi har det här hemma och kommer på en massa saker vi kan ändra eller fixa till. Nya tapeter till köket, draperi för dörren till källaren mm.
Å så kom jag ÄNTLIGEN på hur vi ska ha det i vardagsrummet!! En liten tre-stregs-raket med ett skåp, en byrå och en fåtölj. Men det får inte vara vilket skåp, vilken byrå eller vilken fåtölj som helst - det måste vara rätt! 
 
Fördelen/nackdelen (beroende på vem man frågar, mig eller Fredrik) med att ha massa tid hemma är att jag har haft gott om tid att leta på nätet och idag hämtades denna hem;
En klar, två kvar....
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0