Kreativiteten flödar - inte!

Hej från sjukstugan.... Nej, vi är inte friska ännu. Ganska skruttiga för att vara exakta så tyvärr är det inte direkt så att kreativiteten flödar just nu.
 
Men jag kom på att jag ju måste påminna er om en sak, nämligen Glögg minglet hos More is more den 8 november kl 17.00-20.00
 
 
 
Anmäl dig på Facebook eller på [email protected] och så hoppas jag att vi ses där!!  
 
Vill du läsa mer om kvällen så gå in på; http://www.moreismore.se/aktuellt.html
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig och sova, innomhus och med fönstret stängt för jag är ganska säker på att lika bra som kall nattluft är för vår lille kruppis är det obra för mig med en vanlig brakförkylning!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0