Always room for improvement

Det här är vad jag gjorde igår;
Helt vanlig beige/grå handduk (kan inte ha vita hemma, eller jo, det kan vi men de är vita i 5 min)
Men jag blir alltid så trött när jag köpt handdukar som "krymper" i ändarna så de drar ihop sig och de här handdukarna noppade sig också i ändarna (?) Men de här var så mjuka och sköna annars och pefrekt "smutsgrå" ; )
Så jag sprättade lite, klippte lite och sydde lite...
En smalare kant på ena änden och en bredare på den andra - HEPP!
 
Jag vet, enklast hade varit att klippa söder handdukarna och använda till trasor och köpa nya.... men jag får ju saker på hjärnan och måste bara testa : )
 
Nu är det pusseldax i sjukstugan.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0