Månadens Glossybox

Den här månadens box var en riktig HIT! Temat för månaden var "Geisha".
Först ut var en vacker peelingtvål från Beautybird. Peelingtvål av persikokärnor, med kokosnötolja och härlig vaniljdoft. Perfekt för torra vinterhänder.
Sen en otroligt cool färg från Nails Inc som heter 41 South Molton Street. Bilden gör inte färgen rättvisa den är lite mer röd-lila, fuchsia tror jag det beskrivs bäst som.
Blev jätte glad när jag såg att det var ett lipgloss med... men Gaaah - vilken färg! ROSA, trots att det var transparent var det VÄLDIGT rosa! Inget för mig mao : (
Lulu´s Time Bomb Flashback Night Cream (vilket namn...) Kanske ska testa den ikväll, "Time bomb" ja ja : D
Sista produkten var en Showergel fr Love & Toast. Luktade gott av citrus (Mandarin för att vara exakt) och innehåller en massa; aprikoskärneolja, sheasmör, aloe vera, kamomill och kaprifol. Flaskan är fyrkantig, lite roligt.
Och som en liten bonus kom det med en Geisha cholkadkaka - SÅ god!! Mörk choklad med hasselnötsfyllning Mmmmm.
Den här månadens box var riktigt bra! I stort sett ALLT var användbart (å gott). LIKE på den!!
 
Nu ska jag gå och "time bomb:a" mig själv - C Ya!
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0