More is more

Hej alla!
Nu var det VERKLIGEN ett tag sen... Sorry!
Det har varit lite väl mycket baciller just nu så det har mest
handlat om att överleva. .... Guuud vad dramatiskt det lät,
men lite så har det faktiskt varit.

I veckan som var träffade jag härliga Jennie Forsén på
More is more www.moreismore.se  
Vi skulle äta lunch tillsammans och titta på hennes lokal. När jag
kom dit var Anna Lundgren fr AnnAs Byrå www.annasbyra.se 
där så det blev en rolig lunch m prat om socialamedier, familj,
livet som egen företagare... Nätverkande när det är på topp mao.

Efter lunchen hastade Anna iväg till ett annat möte och Jenni och
jag tititade på lokalen och pratade möjligheter.

Moreismore Showlounge ligger i ljusa fina lokaler på Olofsgatan 18. 

PERFEKTA lokaler får små till medelstora event... Som namnet
tyder på kanske först och främts ett showroom men även toppen
för olika typer av möten, utställningar, 40 års fester - you name it!
Det finns ingar begränsningar - bara möjligheter! 

Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Solen skiner, C har fått en
ny cykel och det är våffeldagen... det är UT som gäller!

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0