Nya kuddar

Har precis lagt ut några nya kuddar i webbshopen - det är ju så kul att sy kuddar!
Jag håller även på att lära mig nya blogg.se och "remby" så jag satt och knepade
ihåp ett litet kollage av kuddarna... Ha ha ha ha... det går ju sådär... Men det var kul
att leka med bilderna. Men nu får jag inte bort ramen runt om så det blir ett väääldigt
mellanrum  mellan bild och text (som fö hamnar lite både här och var)... 
Å inte kan jag få bilden centrerad heller...
 
Den här nya verisionen är nog lite "to much" för min gamla harv till dator...
jag skriver men det kommer inte upp ngn text...å jo, DÄR kom den med
en liten irriterande fördröjning...  Som sagt - det går sådär!!
 
I alla fall - kuddarna hittar du på www.ullae.se och jag vet vad jag ska pyssla
med under semestern...
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0