Nötter är till för att knäckas

Att måla tavlor på beställning är fantastikst roligt men kan också
vara SÅ svårt!
Speciellt när det är till någon man känner väl. Då kliver en enorm
prestige in - jag målar/skapar ju för personen som ska ha tavlan
och inte för mig själv längre...

Älskar den här typen av jobb, som utmanar mig, tvingar mig
att tänka utanför mina vanliga ramar och komma på nya
lösningar.
Ibland är det S K I T svårt, det känns som om hur jag än
försöker får jag inte riktigt till det. Hittar inte rätt...

Rätt vad det är börjar jag tänka åt rätt håll och helt plötsligt
har jag det!! 

LYCKA!!

Och med den känslan avslutar jag den här dagen!
God natt och sov så gott

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0