Mallig groda

Igår var det ju avslutning och auktion på Art for Hope.
Hade tänkt att åka dit och titta på auktionen men jag fegade
ut helt - tänk om min tavla inte blev såld!!

I morse fick jag ett mail från Pilvi där hon berättade att de
fått in hela 105 400 kr och om hon inte mindes helt fel hade
min tavla gått för 2200kr!!!

Vilken HÄRLIG nyhet att få börja dagen med, över 100 000 till
barnen i Tanzania OCH att min tavla kunde bidra med SÅ
mycket!!

Hela dagen idag har jag känt mig minst 5 cm längre och otroligt
mallig!!

http://econef.org/ hittar du bilder från bla auktionen men
också allt om ECONEF och deras beundransvärda arbete.

Bla finns det en länk som heter "barnen" där man får se några
sköningar som stolt poserar med sina teckningar.
Flera av dessa barn är precis lika gamla som mina två skatter,
så det känns lite extra bra att ha kunnat vara med och hjälpa
dessa barn till ett bättre liv!!

Så ja, nu ska det byggas barnhem!! Och mallgrodan ska gå och
lägga sig och somna med ett leende på läpparna!

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0