Leka affär

Var förbi Moreismore med mer saker idag. Å vad det är KUL att
leka affär!!

Välkommen in i butiken!

Jennie som driver Moreismore

Idag tog jag med mig "avslutningspresent-till-fröknarna-kit"
från Scottish Fine Sopas. Deras Au Lait serie - ljuvlig!

Worn free, otroligt häftig affärside, de gör nytryck av citat som
ikoner en gång haft på sina tröjor...

Alla tröjor har en tag som berättar vem som bar originaltröjan.
Just den här är ett tryck av en tröja Muammad Ali har haft.

Worn free - John Lennon, Curt Cobain och Patti Smith. Finns
i Dam-, Herr- och Barnstorlekar.

Träskor, träskor, träskor från Dala Clogs.
Spanade in ett par rosa redan första gången jag var där men
tänkte att jag inte skulle falla för frestelsen...

Tills idag, då jag prövade dem och då var det avgjort - de fick
följa med hem! SÅ sköna, lätta och med en otroligt skön klack
med bra svikt i - Im in heaven!!

Barnkläder fr bla danska Boca

Krukor och ljuslyktor i mängder

Välkommen in!!

Butiken är öppen måndag -fredag 11-16 men nu på söndag
den 10/6 kommer butiken ha lite specialöppet mellan 16-17.30
Olofsgatan 18... http://www.moreismore.se/

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jennie Forsén

Ett fantastiskt kort på de där människan som driver stället...

2012-06-08 @ 21:53:23
URL: http://moreismore.se
Postat av: Linda



Jag har fått en rolig utmaning till bloggen . Utmaningen går ut på att jag ska svara på 11 frågor och sedan ska jag skicka 11 nya frågor vidare till 11 andra bloggare.

Så här kommer en till dig(kolla in hos mig så har du den där), ett roligt sätt att lära känna varandra lite mer.

Kram Linda

2012-06-09 @ 08:23:11
URL: http://www.hemmapaekbacken.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0