Vår på Formex

På Formex är det vår... eller om det bara är naturen som står i
fokus över huvudtaget just nu, svårt att veta men det kändes
härligt i alla fall som kontrast till allt grå-slask

... kan det vara så att det snart kommer "snygga" hammockar?

Skirt grönt - längtar till våren!

Det var mycket ljusa färger men även MYCKET färg överallt!

Å chabby-chick verkar hänga kvar ett tag till...

Även om det blir mer färg där också.

"Nytt men nött" (läs: Industrial chick) var jätte stort.

Men största verkade ändå naturtemat vara...

Tillbaka till naturen, mycket naturmaterial, grönsaker, odla på
din lilla täppa...

ta in naturen, i sin enkelhet, inte så konstlat...

Ja, ja, det är väl bara att skaffa sig en bikupa å börja odla
potatis : D

Innan jag gick hem var jag tvungen att leta upp denna för att
provsitta den. Det är en kompis till Fredriks bror som har gjort
den, tyvärr var inte han där så jag kunde i nte prata med honom
men då hugger jag honom på bröllopet om 1 ½ vecka istället...

Hur som haver var den väldigt skön tack vare sin otroligt häftiga
konstruktion!! Gå in på www.ecofurn.ee och läs mer.
Passar helt rätt in i hela eco, natur, back to basic svängen som
rådde på mässan. Lyckat till Tobias!!

Formex är ALLTID kul men jag känner mig ändå lite (bara LITE)
besviken, blev inte överraskad av något, allt kändes redan
gjort på något sätt... Hann ju iofs inte med så mycket på mina
3 timmar, det blir bättre när man har mer tid, så - INTE sladda
in efter jobbet nästa gång!!

Nej, nu ska jag, mina ömma fötter och min trötta rygg så och nana.

Go natt på er där ute
Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0