En chefredaktörs stildagbok

Här om dagen hittade jag en för mig ny blogg...
Martina Bonnier har en Stildagbok på Damernas Värld...
inte så mycket text, mest bilder...

2012-02-24

Kjol från Fendi

Topp från Filippa K, bälte från Yves Saint Laurent, kjol och
stövletter från Fendi.



2012-02-17

I bokhyllorna på DV


2012-02-16
Jimmy Choo

 
Hmmm, undrar hur min Stildagbok skulle se ut?...


2012-02-24

Jeans från H & M

Top från  Zarar, kavaj från celine (?), jeans från h &m och
skor från converse



2012-02-24

I bokhyllorna på White


2012-02-24

Gummistövlar


Ha Ha Ha var bara TVUNGEN att göra så här!!...

Och jag överlåter till Martina Bonnier att fortsätta ha stildagbok -
jag ska ABSOLUT INTE konkurrera med henne där, jag har
alldeles för tråkig klädstil!! (+ att jag tycker att det är MYCKET
roligare med tavlor, inredning och pyssel)

Bilderna har jag lånat från Martina Bonniers blogg;
http://blogg.damernasvarld.se/martinabonnier/ gå in där och
titta på en riktig stildagbok.


Ha en toppen helg
Pyssar, Kramar och Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0