Quick fix

Greatings from VAB-land! Hemma med en förkyld liten Lucas... en oändlig värld
av spel - både sällskapsspel och dataspel, filmer, Kleenex, ännu lite mer spel, tjat om spel (data då förståss) film och sa jag tv?....
 
När det var filmdax på eftermiddagen igen smet jag faktiskt ut  ett litet tag (nej, "Alvin och gänget 12" är INTE min favorit).
I år blev det en quick fix när det gällde dörrkransen.... en halv Bosse Rappne kan man väl säga.
Kände att jag faktiskt inte O R K A D E fixa en krans från scratch så jag hade köpt en färdig krans på Blomsterlandet (schhh - säg INTE det till Fredrik) som
låg och väntade på mig.
 
Och det blev verkligen en snabb krans, ett gäng julgranskulor, nga kottar och lite ståltråd och så var årets krans fixad. Skönt i och för sig eftersom det var sjukt kallt ute : ) Hann även med att sätta i nya vita ljus i lyktorna vid ytterdörren innan fingrarna var helt stelfrusna.
Nackdelen med den snabba kransen var att Alvin och gänget inte var ens hade spelat halvvägs...
Men, men... man kan inte få allt - jag fick i alla fall en fin ytterdörr : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0