Resultaten

I går tittade jag till mina senaste cementalster. Alltid lika spännande att se vad
som fungerade bra och vad som fungerade mindre bra....
eller inte alls. Som den här!! Formen hade för brant vinkel så cementen "rann"
av och den blev för tunn. Men vilken fin och blank insida det blev... alltid ngt.
Och den här... Ha ha ha ha!! Jag kommer ALDRIG får ur den ur formen!!
Den hade ocskå för brant vinkel så det rann av för mycket.
Men ett av blanden blev perfekt....
och det här fatet blev precis lagom tjockt - LYCKA!
50-50 är OK utdelning på experimenten. Frågan är bara vad jag ska göra av allt
som INTE håller?....
Avslutar med en fin bild på ett gammalt experiment
SÅ fint när oreganon blommar för fullt.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0