Månadens Glossybox

Jahapp... då var men hemma igen och ska börja jobba i
morgon - va fort 5 veckor gick!!
Men jag ska INTE klaga, vi har haft det toppen!
Och när jag kom hem låg det en överraskning i brevlådan
- en Glossybox!
Först ut var ett nagellack som innehåller ett speciellt pigment
som ska neutralisera missfärgningar på nageln efter färgade
nagellack. Låter bra...
Sen var det en nattcreme från Korres som stimulerar
celltillväxten. Luktar gott men har en lite konstig konsistens. 
Den här är jag nyfiken på! Heel Rescue Balm. Allt för att
behålla sommarfötterna lite till. 
Från företaget som gillar att leka med ord... Anatomicals.
Gillade deras lipgloss i förra månadens paket så jag har
ganska höga förväntningar på den här masken. 
Och sist ut var en tandkräm,  Whitening+
TOPPEN eftersom jag åkt i från min tandkräm i Ystad
och det enda som finns hemma är Scooby Doo tandkräm
med fruktsmak (Isch!!) Räddaren i nöden, i klarblå färg
men god, mild mintsmak och kan den sen också göra
mina tänder lite vitare är jag nöjd!
 
Nu ska jag ta tillvara på min sista semesterdag - C U!
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0