Nääästan klar

Efter en otroligt skön dag ute i vårsolen gick jag in och tog tag i
det här gamla projektet - remember?

Sydde till bakstycket och började nåla fast det

En dubbelsöm som kommer bli riktigt snygg när jag skjuter fast
tyget undertill.

Klart för smygstygn - dax att ta fram monsternålen...

Har sytt klart hela bakstycket men hann aldrig ta ngt bra kort
innan det blev för mörk så ni får vänta tills jag har skjutit fast
tyget på undersidan - SEN är stolen äntligen klar!!

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda Moberg

Vad snyggt det kommer bli :-)

Avundsjuk är ett ord jag kan bjuda på utan att skämmas.

Kram Linda

2012-04-15 @ 22:05:55
URL: http://hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0