Jaha - snö igen...

Blev väckt av Fredrik i morse med en kopp kaffe och orden
"å här har du dina 500 kr" samtidigt som han drog upp rullgardinen.

I slutet av februari när all snö försvann slog vi nämligen vad;
om våren var här för att stanna eller om det skulle komma
snö igen... Jag satte då 500 kr på att det kommer snö som
"ligger" igen innan sommaren.

Ju längre tiden gått har det faktiskt känts som om de där
500 kr kan jag LUGNT betala till Fredrik om det bara kommer
lite värme och sol snart.
Gick faktiskt tom och köpte att par sommarskor på lunchen
i går....

Men så kom då alltså snön MEN... jag väljer att se det så här;
* då får vi alltså vår två gånger i år
* mina sommarskor blev nästan gratis
* i dag är en PERFEKT dag för inomhusaktiviteter som ex MÅLA!!

Så jag klagar verkligen inte!!

Ha en fortsatt härlig inomhus-lördag alla sköna läsare ♥

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda Moberg

Hej hej!

Lyckans dig, vilken vinst... Både sitta hemma och pyssla samtidigt som att vinna vadet. Jag ångrar nu att inte jag gick in i samma vad med min man. :-)



Jag har startat en egen blogg nu och går under namnet Hemma på Ekbacken istället för min svägerska och jag. Hoppas att du även vill titta in hos mig där framöver.



Kram Linda

2012-04-15 @ 08:01:45
URL: http://www.hemmapaekbacken.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0