En riktig entreprenör


Det här är min goda vän Tina Wedholm  - en RIKTIG entreprenör!
Tina och jag har känt varandra i... över 20 år (shit).

Hon är den mest drivna och driftiga person jag känner!
...Watersheds, Art Agains Aids (där bla Zlatan, Carolina Gynning,
Liza Marklund, Lasse Åberg har bidragit med konstverk), coach,
ägde gallerier Art gallery, Dine & Wine, Hospitality Consulting... 
för att bara nämna några hon hunnit med.

Hon kom över på en fika idag för att låta oss kika på hennes
senaste projekt. Jag förstår inte var hon får allt ifrån? : D
Det är helt underbart kul att få ta del av ytterligare en av hennes
ideér.

Håll utkik längre fram så får ni veta vad hon håller på med denna
gången!!

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0