Snövit(a) och de 7 backarna

Idag behövde jag VERKLIGEN ladda batterierna så jag tog på mig
mina nya Reebok DMX MAX och tog en snabb promenad.

Jag vet, de är riktigt viiiita, går nog inte att få vitare skor...
på kvällarna känns det som om att reflexvästen är överflödig ; )
men de var SÅ sköna att jag var tvungen att köpa just dem.

Jag  tog min vanliga runda som vanligtvis är; 
27 min = URuselt, Blä, INTE i form.
23 min = Jiiihuuuu, on top of the world, GLAD.
Allt där emellan är en bra promenad.
Idag orkade jag inte klocka mig själv, behövde bara komma UT!

Hur långt jag går?... ingen aning, men jag avverkar 7 backar : )
Får ta reda på hur långt det är ngn gång.

Hur gör du för att ladda batterierna?

Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0