Tisdagsuppdatering

Möbelkursen är ju som sagt slut men jag har MASSOR kvar på
stolen så jag tänkte att jag fortsätter att avlägga rapporter på
tisdagar.

Sydde till det sista på armstödet, så nu är den biten klar - check!


21 knappar ska på plats


Hade stämt av med Marianne hur jag skulle göra och kommit
fram till att det KAN gå att sy med en stor stoppnål...


Men det gick väl sådär... den var lite för kort så jag fick inte
grepp om den när jag skulle dra ut den på baksidan. Så då dök
"kajsa-varg-man-tager-vad-man-haver" tänket upp...
En polygrip!!

Mental note to myself; skaffa ny, längre och grövre nål.
Mitt lilla arbetspass fick ett hastigt slut när nålen gick AV efter
4 knappar... Suck!

Så nu ska jag ut på nål-jakt och sen återkommer jag.
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0