Plötsligt händer det...

Måndag kväll och jag kommer hem lagom till middagen,

F: Vi måste prata
U: OK?....
F: Vi pratar när vi äter (killarna hade redan ätit och var inne på sina rum)
U: OK, nu sitter vi till bords...
F: Ät lite först

Vid det här lagt far TUSEN olika tankar genom mitt huvud...

F: Vi måste åka här ifrån
U: Va???
F: Vi måste åka till Fredells NU och titta ut ett golv, delar av 
veckas jobb har blivit skjutet en vecka framåt så då tänkte jag
lägg om golvet här hemma

Ja, vad säger man - plötsligt händer det! Nu blev det ju inte så
att vi åkt till Fredells där och då men väl på tisdag morgon och
hittade ett jätte fint ekgolv

Sen fick jag den här bilden fick jag när jag var på jobbet

och köket när det var klart

Under torsdagen fick jag den här bilden - Conrads rum klart

Så här såg Lucas rum ut när jag gick till jobbet i fredags

Och så här när jag kom hem igår kväll

Två av tre nya dörrar är också på plats - det blir SÅ fint!!

TACK min egen "handyman"
Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0