idag går en dröm i uppfyllelse

...idag ska jag ha vernissage - det är en dröm som går i uppfyllelse!
Det har varit så många bollar i luften att jag inte riktigt hunnit ta in
att det faktiskt kommer bli sant men i går kväll kom det över mig
- NU händer det!!
När vi hade hängt klart alla tavlor var jag så pirrig att jag mådde
illa : ) Ni vet så där som det kändes 23 dec när man var liten...

Min alldeles egna handyman

å  hans lilla handywoman ; )

å blommor hade det kommit också - rosa förståss! TACK Ingela!

med 2 iphone, lite godis, en skål ostbågar och lite festis kan
man få 2 små älsklingar att köpa läget : )

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till, jag önskar att jag kunde komma idag.



Kram

Linda

2011-03-19 @ 14:13:14
URL: http://minsvagerskaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0