think BIG

Tänkte att jag ville ha STORA dukar och hittade
110x110.
- Finns det inga större?? ja, ja de får väl duga
tänkte jag när jag beställde dem...

Den här lådan stod och väntade utanför dörren när
jag kom hem idag!!
Ha Ha Ha, de är STOOORA!
I vanliga fall när jag målar trycker jag ut lite
färg på ett fat som jag sen tar ifrån... Eller hur...
det räckte INGENSTANS utan istället började jag
trycka ut färgen direkt på duken - Gud va skoj
det var!!
Måste bara rota fram lite större penslar också å
sen kör vi på riktigt : )

Pyssar, Kramar och Kärlek
från "the big mama" ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad stor duk, jag ser fram emot att få se vad det blir på den.



Vi ses på onsdag.

Kram

Linda

2011-01-13 @ 20:19:13
URL: http://minsvagerskaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0