Dax att ta tag i ngt

Hej alla härliga, nu är jag tillbaka!

Efter en otroligt skön jul i Sälen med snö och skidåkning är vi
nu tillbaka i Stockholm.
Min dag i går kan enkelt sammanfattas; pussel, långpromenad
och pussel. OTROLIGT skönt att ta det så lugnt men idag är det
dax att ta tag i ngt...

Så vi börjar med Lucas rum,
När det var dax för Lucas att få ett eget rum var han (och jag)
väldigt insnöade på Totoro.

och Lucas älsklingsfärg är ju grönt...

så det var inte svårt att komma på temat.

Ser ni Lucas fina klistermärkes samling på lampan : )

Mini och Zuku

Naturligtvis ngt som gror...

Sotspridare.

Lucas var ENORMT stolt över sitt skrivbord när han fick det,
nu kan han knappt sitta vid det eftersom benen inte riktigt
får plats längre.

Och kattbussen.

Nu ska det blir tapet och alfabet. Ferdinand fr Sanberg

Kika in igen om några dagar så hoppas jag att jag ska kunna
visa lite mer.

Until then
Pyssar, Kramar och Kärlek




Kommentarer
Postat av: Marie-Fe

Åh, vi älskar ju också Totoro! Otroligt fint!! Jag vill också ha en - ovanför sängen :) Vi har inte kommit så långt med ewokarna än... det känns lixom fullt på deras väggar. Vi kanske får bjuda på inspirationsfika nån dag?

2012-01-16 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0