Många bollar i luften


Just när det många bollar i luften... det här är en sänggavel
jag håller på att förvandla till en kontrollpanel på ett 
Star Warsskepp åt en av Fredriks kunder.

Imorgon är det Champagnefrukost tillsammans med tjejerna i
Business in Heart, det ska bli kul av flera anledningar.
Champagnefrukosten är avslutningen på terminen och då är ALLA
medlemmar i hela Stockholm med, vi blir uppåt 90 pers imorgon!!

Det som gör det extra roligt är att jag ska ta med mina tavlor
imorgon och ställa ut dem under frukosten : )

Så nu har jag inte tid att sitta här längre utan måste förbereda  
inför morgondagen.

Må så gott
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0